Kaffetåren den bästa är


Redo för en ny dag. Kaffet är på gång! Ska ha lite morgonsamling snart. Det är inte så många som är inne och arbetar, de är sjuka eller har semester. Men vi ska nog klara av det! Det är en positiv stämning trots att alla sliter.
Jag har bara ett möte idag, och det är redan på förmiddagen.Skönt, då kan jag kankse komma i kapp med allt pappersarbete som bara lígger och väntar!  

Jag är inte jätterädd för svininfluensan, men man undrar ju ändå. Nu börjar det komma närmare och man har att folk känner folk som fått den. Då blir det mer.. "personligt" . Och därför har jag med mig lite handsprit, eftersom jag jobbar i affär och har mycket med pengar att göra. Folk hostar och nyser och lämnar över smutsiga pengar. Och lite orolig blir man då.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

TÄVLING!



Jag har just nu en grym tävling i min blogg :) Var med och tävla och tipsa gärna om den i din blogg!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!

2009-08-27 @ 11:47:17
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0