Täppt


Jag har sovit hela dagen känns det som. Och när jag inte har sovit har jag kollat på Grey´s. Det har dock hänt att jag somnat mitt under ett avsnitt.
Känner mig inte alls bra. Tycker synd om mig själv.
Och så vet jag inte om jag kan äta Disofrol... Det är så mycket man inte ska äta när man är gravid. Annars hade jag ätit massor av Disofrol och säkert varit så gott som frisk vid det här laget. 
Nu är det bara att stå ut, sova och dricka honungsvatten. Vila och äta halstabletter. Och så ha mössa på sig. Typ hela tiden. Det tipset har mamma fått av någon kapten, billigt och ofarligt. Så här sitter jag med mössa på!

Usch, jag vill bli frisk! Nu!

Kommentarer
Postat av: Maria Revelj

När ska du ha bebis???/ Maria :)

2009-08-29 @ 18:25:00
Postat av: sara

gurglar du i saltvatten?

2009-08-29 @ 20:22:06
URL: http://littlenova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0