En värld utanför

Brittany är död. Riktigt tråkigt, hon var vacker och hon var en bra skådespelare. Jag gillade henne nog mest i "Stulna år". Mycket bra film överhuvudtaget.

En av min fastrar har varit på besök med sin man. Pratade lite om både om ditt och datt. Fick matlådor, och lite annat som kan vara bra att ha. Hon gjorde lite sårinspektion på mig. Karlarna pratade teknik.

Allt känns som märkligt när man är här. Som att det knappt finns något annat. Men det finns en värld utanför. Allt rullar på för alla andra.

Jag läser knappt någon tidning, jag kollar nästan inga bloggar längre, besöker Facebook då och då. Men det finns en värld utanför detta sjukhus. Men just nu är det jag, min familj och detta sjukhus som gäller.


Kommentarer
Postat av: Mari

Visst är det märkligt att världen utanför bara fortsätter som vanligt! Kommer så väl ihåg den känslan när jag tittade ut genom fönstret på BIVA - träden grönskade och sommarklädda människor gick förbi - därinne satt vi och bara väntade och hoppades. Håller tummarna för att operationen kan bli av idag! Kram från mig

2009-12-21 @ 10:32:31
Postat av: Anonym

HejHanna!

Hoppas allt har gatt bra for er.

Jag tanker pa er och ber for er.

Kram

Milla Bostedt-Dobbs

2009-12-21 @ 20:24:12
Postat av: Malin

Tack, och inte i efterskott, det är idag jag fyller :)



Skickar lite gottegott till dig via Internet!

2009-12-22 @ 21:36:21
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Carina Dareus

Jag tänker på er och ber för er.

Jag vet inte hur ni känner men jag har en aning. Satt själv på BIVA med Z första veckan.

Inga ord kan sägas för att lindra er smärta och oro.

Säg bara till om ni behöver något.. Jag kommer som ett skott..

2009-12-26 @ 21:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0