Klippt



Har beställt klipptid på tisdag, och nu är ju den stora frågan hur man ska klippa sig?! Just nu är mitt hår väldigt övervuxet och spretar åt alla håll utom det som jag vill att det ska spreta åt.

Är inne på page, och då inte så uppklippt, utan ganksa rak. Jag har snöat in på Lynette Scavo!! Men jag gillar hela henne ju...
Vill ha en page som kan växa ut, eftersom jag egentligen vill ha lite längre hår.  Den pagen jag klippte sist går absolut inte att växa i.

Frågan är hur kort man ska klippa sig för att det ska bli bra? Som sagt, egentligen vill jag ju ha långt hår. Men jag vill ha frisyr på vägen.

Tur att det är några dagar kvar att tänka!

(och ja, det kanse skulle stå vinterklipp, men vart är vintern, det är ju höstväder heeela tiden!!)

Kommentarer
Postat av: Thess

Du blir nog fin oavsett vilken frisyr du väljer Hanna :)

2009-12-05 @ 22:16:52
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: anneli

Lynette Scavo-frisyr skulle du passa skitbra i!

2009-12-06 @ 12:26:26
URL: http://annelimoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0