Kommer inte ifrån...



Har varit i gång hela dagen. Svärföräldrarna var här på förmiddagskaffe och julklappsutdelning. Åkte sedan hem till mina föräldrar och åt lite lunch och hämtade (den rena) tvätten!
Stack ut och fixade de sista julklapparna, och så in på ICA Maxi för att handla lite hygienartiklar.

Vi kom hem kvart över fem, jag satte mig och läste lite bloggar och tänkte för mig själv. Jag sitter i en kvart, till halv sex. Då ska jag fixa lite med packning och annat.

Eh?! När jag kollar på klockan nu är hon halv sju!! Får klockan bara hoppa över en timme sådär, utan att man vet om det?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Oj nu ar det nara.

Skulle bara saga att packa garna mysbyxor med svag resar. Du kommer att ha valdigt ont i magen ett bra tag framover och vill formodligen inte ha nagot som sitter at alls.

Och va radd om magen, forsok att inte lyfta nagot tungt etc. Jag ar fortfarande omm i magen och det ar snart 6 manader sedan mitt snitt.



Jag tanker pa er och ber for er.

Kram

Milla B-D

2009-12-12 @ 19:05:22
Postat av: Anonym

Hos mig hoppar klockan fram typ fyra-fem timmar ganska ofta..när jag sitter vid datorn. Konstigt!!



Lycka till på måndag! Jag kommer tänka på er hela dagen!!!! Lova att du uppdaterar så fort du kan!!!



Bamsekram!

2009-12-12 @ 23:37:08
Postat av: anneli

..och jag var så ivrig att jag glömde fylla i mina uppgifter däruppe innan jag skickade. Det var jag därovan. virrig som vanligt ;)

2009-12-12 @ 23:38:02
URL: http://annelimoments.blogspot.com
Postat av: Milla

Hej hopp!

Allt kommer gå bra Hanna! Jag vägrar tro något annat! Hör av dig när du orkar, kan & vill!!

2009-12-13 @ 00:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0