Utflykt



I dag, efter att ha pratat med kirurgen som utförde operation, gick vi till Prisextra i Norrtull. Skönt att komma ut lite, även om det känns lite läskigt att lämna området och veta att man inte kan springa ner direkt om de ringer från BIVA.
Men som sagt, fruktansvärt skönt att komma ut. Och att få se människor, och komma in till en butik. Om jag hade kunnat hade jag handlat mycket mycket mer än vad vi gjorde.

I morgon är det julafton. En julafton på sjukhus. Mamma, pappa och Sara kommer. Och morbror och Saras sambo. Ska bli underbart att träffa mamma och pappa!! Sara med såklart, men henne har jag ju i alla fall fått träffa en gång nu! Mamma och pappa var det hu länge sen som helst jag träffade!!


Kommentarer
Postat av: anneli

Jag vill önska dig, Magnus och lille Elias en riktigt god jul! Hoppas ni får en skön och lugn julhelg tillsammans med nära och kära. Att ni kan få koppla av och ha det mysigt med varandra!



Kramar från Anneli

2009-12-24 @ 09:19:49
URL: http://annelimoments.blogspot.com
Postat av: Mari & Roger med familj

Ha en så bra jul det går och försök tänka på nästa jul då Elias kryper (eller går!!)omkring och rycker i julgranskulorna. Kram på er!

2009-12-24 @ 13:12:22
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

vad mysigt med snö, det önskar jag att vi här i skåne också hade!

2009-12-30 @ 20:23:44
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0