What a feeling


Det är så mycket känslor just nu. Glädje, oro, änglsan, tacksamhet. Jag vet inte vart jag ska börja. Det är så mycket så mycket.

Varje timme är en kamp, men nu är läget stabilt. Nu, det kan ändras. Man vet inte. Jag ber till vår Herre ofta att han ska ge oss kraft. Alla tre. Att Han ska ge oss styrka och ge oss beskydd. Jag ber att Han ska ta hand om vår son och göra så att han klarar av denna kamp och snart får vara i våra armar. Att vi kan åka hem. Och bli en familj på riktigt.

Jag är så orehört tacksam för alla böner som har betts, bedjs, och kommer att bedjas för våran skull. Jag är tacksam för de som tänker på oss. För de som håller tummarna. För de som visar omtanke. Jag skulle vilja svara på varenda Facebook-inlägg, varje bloggkommentar och varje mail, men ag hinner inte, och jag orkar inte. Jag skulle vilja svara på vare sms. Jag skulle vilja ge er alla dagens ros, flera gånger om.




Kommentarer
Postat av: Sofie!!

Vill meddela att vi tänker på er hela tiden, hela gänget, håller tummarna att det ska fortsätta gå bra, många tårar har runnit från våra kinder, ni ska veta att även att ni känner er ensamma där, så är det sååå många som tänker på er o ber för er.

Önskar er all lycka o styrka.

Hörs snart igen

2009-12-16 @ 22:13:27
Postat av: maria revelj

Hej Hanna!

Stor kram till er!!!

Tänker på er och hoppas allt går bra för er lilla pojke <3 <3/ Maria R

2009-12-16 @ 22:54:19
Postat av: Lisa

Oj det låter inge vidare? Vad är det som händer?



Jag sänder alla mina varmaste tankar till er och hoppas att det ska bli bra för er lilla familj!



kramar

2009-12-17 @ 18:03:08
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Malin

Vet inte riktigt vad som har hänt, men håller tummarna för att allt går vägen och sänder dig en varm kram.

2009-12-17 @ 19:15:23
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Matilda (Ellas mamma)

Vill bara ge er en stor kram!!

2009-12-18 @ 09:30:06
Postat av: santhi och personalen i stolplyckan

Hej Gumman, vi tänker på dig jättemycket och många kramar i från oss alla.



Bamse kram Santhi och personalen

2009-12-23 @ 11:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0