Föräldragrupp 09



Kommit hem från föräldragrupp. Åt Mc Donald´s på vägen hem, var urhungrig. Magnus gick och la sig tidigt och jag sitter och kollar på Lyxfällan. Med ett halvt öga.
I dag berättade vi om vår speciella graviditet på föräldragruppen och alla önksade lycka till! Kändes bra att få berätta, och alla lyckönskningar värmde!

Tidigare var vi hos läkaren, ultraljud och ctg-kurva. Vattnet hade misnkat lite, vilket också känns i kroppen. Det är inte så tungt längre. Givetvis är det fortfarande tungt, men ballongkänslan är borta. Mesta delen av tiden i alla fall.
Jag kommer ta det lugnt i framtiden med, och vila upp mig ordentligt!

Kommentarer
Postat av: sandra

Godmorgon Hanna...mange b svarade på din kommentar hos inne hos mig och jag håller iofs med honom..de kommentarerna om alla tävlingar och kolla min bloggspam kan man ju vara utan..roligare är ju om man ser att personen faktiskt läst det man skrivit..:)när är det dags för din bäbis..?:D har du mått dåligt nu eller?..önskar dig lycka till!

2009-11-13 @ 07:13:16
URL: http://sandrabnilsson.blogg.se/
Postat av: Sofie!!

Vad skönt att vattnet hade minskat lite.

2009-11-15 @ 21:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0