Fredag

För första gången på länge sitter jag uppe redan innan nio och äter frukost. Otroligt!

I går var vi hos läkaren igen, gjorde ultraljud och ctg-kurva. Allt såg bra ut, mycket fostervatten, men det är ju tydligen vanligt.

Efter åkte jag hem till mamma och pappa. Fast pappa kom senare. Mamma och jag vilade, kollade Facebook och pratade. Jag är jätteglad för att få vara där. Då behöver jag inte ligga själv i min säng och fundera. Jag äter som jag ska. Och jag får lite svar, elelr i alla fall komentarer, på vad jag tänker.

Pappa kom hem och vi åt lite enkel lunch. Sen försökte jag hjälpa till att göra sjömansbiff till Sara. Det är lite jobbigt att stå, men jag gjorde så gott jag kunde. Och fick annat att tänka på.

Kvällen blev lugn hemma, Magnus plockade lite i lägneheten, tvättade och lagade mat. Vi pratade länge i sängen och jag sov faktiskt riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: anneli

Sådär. Nu har jag googlat mig hit för att du ska kunna se hur det funkar i statcounter :) Nu bör det finnas nåt i listan..;))

2009-11-27 @ 15:55:09
URL: http://annelimoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0