Baka baka liten kaka



Bra dag. Fick Ballerina Pepparkaka av sambon, samt Annas pepparkakor med björnbärssmak. Provat och klart redan. Annas pepparkakor är alltid goda. Men björnbär? Nja, mer pepparkaka, bara helt vanlig pepparkaka!
Ballerina? Nej, inte riktigt min smak. Smakade mer choklad än pepparkaka.

Var hos Sara i dag och gav henne den nya chokladen, tyvärr kunde inte hon ge mig Winter. Men jag fick smaka av hennes kaka. Mums!! Jag nästan älskar de juliga kryddorna!! Kanel, kardemumma, nejlika, ingefära... Mums!!

Nu har jag laddat upp med ett fruktfat och ska se Grey´s. Härligt det med!! 

Kommentarer
Postat av: sara

:((((((((((((((( gråter!!!

2009-10-07 @ 21:40:09
URL: http://littlenova.blogg.se/
Postat av: Petra

Ballerina Pepparkaka är ju supergod!

2009-10-09 @ 09:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0