Hungrig

Har kommit upp relativt tidigt. Och nu börjar jag bli hungrig. Frågan är om jag ska vänta och äta frukost med Magnus, eller om jag ska väcka honom med frukost på sängen, eller om jag ska låta honom få sova oh äta själv?

Firade älskade syster i går. Mamma, pappa och hundarna var med och så kom lite vänner lite henne. Riktigt trevligt!! Hon bjöd på rosa tårta, som hon gjort själv!! 

Och i dag är det nästa kalas, svärmor fyller år. Vi ska åka dit tidigare och hjälpa till med tårta. Innan ska jag väl skriva lite på verksamhetsplanen. Och planera personalmöte...  

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är CP ja eh... ?



Crazypill alltså =)

2009-10-04 @ 10:30:48
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0