Jag vill inte höra ett "här"!

Varje gång övar med Joyful Voice har vi en liten andakt i slutet. I går läste en tjej i kören en liten text. Den text som jag tidigare la ut på bloggen. Texten kommer från en liten bok som heter "Alltid älskad" och är skriven av Kristina Reftel. 

Jag vet inte om det är för att hormoner sätter ett spratt i kroppen, om det är för att vi inte vet om vår älskade son kommer att överleva, eller vad det var, men mina tårar föll. Jag vill inte höra ett "Här!" 
När jag kom ut i bilen skulle jag berätta för Magnus om historien och tårarna föll igen. När jag hittade texten i dag hände det igen. Jag vill inte känna den smärtan, jag vill inte tänka tanken. Jag ber att allt ska bli bra, jag ber om kraft och mod. Jag ber och jag vet att andra ber. 

Jag vill inte höra ett "Här!" 


Kommentarer
Postat av: Sofie!!

Jag ber med er, jag ber att allt blir bra, hela tiden finns tankarna hos er, jag lovar, jag ber.

2009-10-21 @ 22:09:22
Postat av: Sofie!!

Jag ber med er, jag ber att allt blir bra, hela tiden finns tankarna hos er, jag lovar, jag ber.

2009-10-21 @ 22:12:20
Postat av: Anneli

Här är en till som alltid, alltid tänker på er och ber att det ska gå vägen! <3

2009-10-22 @ 11:17:20
URL: http://jrmoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0