Kärleksförklaring till Spiderchick

Shit, jag har hittat min favoritblogg! Spiderchick, lita på mig. Jag kommer vara en trogen läsare. Sen var det ju skitkul att hon precis fått barn, och man får läsa om hur livet snart kommer de ut. Som detta trevliga inlägg.
--->http://spiderchick.blogg.se/2009/september/besok-av-gravida.html Jag kommer att bo i duschen, jag kommer gnugga sönder nötterna, jag kommer smörja in mig i deo, jag ska säga till min kille att jag älskar honom å att han tröttnar, jag kommer hålla hårt i brösten och jag kankse går och lägger mig redan nu.

Spiderchick, du gör mig alltid glad. Och jag älskar din ironi. Jag är jätteglad för din skull, att bli mamma är bland det största som finns.
Jag hoppas att du blir den största bloggen i Sverige och att alla hittar din fantastiska blogg. Alla förtjänar ett skrtt, varje dag!
Och egentligen önskar jag innerst inne att jag fick träffa dig...



Kommentarer
Postat av: mormodern

vad fint du skriver om min dotter. Men du är inte så "dum" du heller. Nu ska jag härdanefter läsa din blogg. kram

2009-10-04 @ 21:44:53
Postat av: NAISY- Anna i landet Upp och Ner

Håller med!! Spider rocks! :)

Din blogg är mysig den med! :)

2009-10-04 @ 23:27:07
URL: http://naisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0