Tidig jul

I dag har jag varit i väg med mamma till Body Shop och kollat på retrorpodukterna. Har en liten lista vad jag önskar mig i födelsedagspresent nu...

Efter åkte vi hem till pappa och åt mat, fisk, blomkål och potatis. Och så kom Magnus och åt med oss!!

Sedan åkte pappa och jag  väg för att handla det mamma och jag inte hittade.
Fast pappa och jag hittade det inte heller. Jag vill ha ett helt vanligt sängbord. Som man hade förut, och det verkar nte finnas!

Så åkte vi till mataffärerna och handlade jul!! Jag vill kankse inte dra i gång för tidigt, men vem kan motstå??
Julmust, clementiner, pepparkakor, risgrynsgröt, Winterchocklad...
Ge mig, ge mg, ge mig!!!


Kommentarer
Postat av: Louise

Sv; Tack så jättemycket!

Hade en toppen födelsedag. :)



Hur är allt med dig idag då?



Puss

2009-10-23 @ 17:01:13
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0