Vad händer i Hannas vecka 41?




Måndag-
Personalmöte, innebär att man måste vara på jobber extra tidigt!
Budgetmöte med regionchef. Ska väl även ha samtal om verksamhetsplan.


Tisdag-
Till barnmorskan. "Helt vanligt" möte.
Rep med Joyful Voice.


Onsdag-
Kusin fyller.

Torsdag-
Möte Arbetsförmedlingen.

Fredag-
Inget planerat, kanske handlingsdag med pappa, kankse lite spa-dag?

Lördag-
Spela Rock Band?!

Söndag-
Ladda inför nästkommande vecka. Kan bli en tuff vecka. 



Denna vecka kommer nog vara relativt lugn, och jag ska ta det lugnt. Blev lite mycket med långa mötesdagar onsdag-torsdag, så jag ska verkligen försöka vila och ta det lugnt. Kommer säkert bli arbete med budget och verksamhetsplan. 
Ska sticka mycket (så säger jag alltid, men denna vecka SKA jag sticka klart halsduken till Sara). Och, ja, jag ska börja om och göra den lite bredare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0