Vad händer i Hanns vecka 42?



Måndag-
Arbeta!!

Tisdag-
Arbeta.
På lvällen åker vi och byter bil med mamma och pappa. Eftersom vi ska till Stockholm och vår bil inte gillar att stå still i rusningstrafik kommer vi få låna mamma och pappas bil.

Onsdag-
Stor dag, vi ska upp till Stockholm, till Karolinska. För riktat ultraljud och förhoppningsvis få svar på lite frågor. Kanske få något mer exakt datum för kejsarsnittet. I alla fall en exakt vecka.

Torsdag-
Träffa läkaren i Linköping.

Fredag-
Vila. Jag tror i alla fall jag kommer att behöva det efter denna vecka.

Lördag-
Fira släkting till M.

Söndag-
Inget inplanerat.

Samtidigt som jag ser fram mot veckan är jag nervös inför Stockholm. Vad kommer de att säga? Kommer läget ha förändrats? Hur stort är brocket? Hur ser eftervården ut? Hjärtat? Magen? Tarmar? Hur är allt? Finns det några svar? Känns so jag inte kommer kunna sova på flera nätter. Jag vill så gärna att allt kommer att gå bra, jag vill så gärna ha svar. Jag vill så gärna, jag vill så gärna...

Kommentarer
Postat av: Malin S

Hej! Första gången som jag besöker din blogg. Grattis till bebisen i magen! Men är det bebisen som har bråck? Är det enaldeningen till kejsarnittet? Hoppas det är ok om jag frågar?! Jag håller tummarna för att allt går bra på Karolinska.

2009-10-12 @ 15:28:40
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0