Liten Grey



Hann hem till hotellet till Grey´s. Upptäckte dock snabbt att jag var tvungen att kisa mig igenom hela avsnittet eftersom tv´n inte var tillräkligt stor. Eller så satt den för långt bort.

Var ute med kollegor och åt en bit mat och snattrade. Mycket trevligt! Dock blev jag lite glad och lättad då två ville gå hem relativt tidigt. Skönt att sträcka ut sig på sängen. Nice att se Grey´s. 

Jag blir lite nojjig av att inte vara hemma, och jag blir lite nojjig att jag "jobbar" för mycket. Det kanske inte är så jobbigt att sitta på möte anser en del, men det är jobbigt.
Jag känner hela tiden på magen, frågar mig själv om den är spänd, ska jag gå undan? Ska jag vila? Jag måste lära mig att lyssna på min kropp och inte bara köra på.
Så det var skönt att komma upp till rummet tidigt, få slappa. Prata i telefon, kolla Facebook. Kolla bloggar, smsa.

Nu ska jag lägga mig och sova, hoppas att jag kan sova. Märkligt att sova utan sambon, saknar värmen, saknar närheten, saknar nästan hans snarkningar. Hoppas att jag inte tänker för mycket i natt. Hoppas att jag får sova hela natten och vara utvilad i morgon. Det är en lång dag då, frukost vid åtta, utbildning mellan nio och fem!! Och så ska man åka hem i en och en halv timme! Blir låååång dag.

Ja, nu sova. Sen härlig hotellfrukost!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0