Konsten att kunna roa sig kungligt

Elias har varit i en matbutik för första gången i dag. Jag har dragit mig lite för det, jag ogillar skarpt folk som tar med sig sina barn och så skriker barnen hela tiden.
Jag själv vill ha lugn och ro när jag handlar...
Men mamma och pappa var ju med, så jag tänkte att det går nog bra. Dock började han skrika och mamma drog ut honom, lite för sent enligt mig, men alldeles lagom om du frågar henne! Frågan är om det bara är jag som är överkänslig... Skulle tro det!

Köpte mat till i kväll, hittade dock inte några bagels. Så det fick bli baugetter! Lax, ruccula, avokado, tomat, parmaskinka, philadelfiaost och lite annat gott och blandat.

Fick även syn på the wedding chocolate. Gör som Spiderchick och säger att det var faktiskt Elias som promt ville köpa den. Han tyckte att det kunde vara kul att roa sig kungligt på sin fyramånadersdag. Jag ville knappt köpa asken, och tyckte det var lite pinsamt att lägga upp den på bandet.
Men vad gör man inte för att sin son ska få roa sig kungligt.



Man blir trött av att handla men han håller hårt som sin kungliga chocklad.


Kommentarer
Postat av: sevens

vad gullig bebis! håll koll på våran blogg för snart kommer det att starta en tävling :)

2010-04-15 @ 17:57:09
URL: http://sevenstyles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0