Helt själva

Nu är Elias hos mamma. Och pappa då, men han är borta på kvällen. Jag har beslutat att inte göra något. Det är dammigt som tusan, det är disk i köket, tvätt i tvättkorgen.
Och jag tänker inte göra något åt det i kväll.

I kväll ska vi titta på tv, prata med varann, läsa bloggar, spela othello, sova, sova och sova!! Vi ska bara vara. Duscha länge och slappa! Jag vet inte ens om jag ska orka färga håret.

Angående planen, har vi hållt den ganksa bra i dag. Han sov på morgonen, mellan nio och tio. Powernappa lite vid lunch, och sov på eftermiddagen i vagnen. Hoppas att natten blir bra för honom och mamma. Jag vet inte om det är för mycket med att sova tre gånger på en dag, vi får se. Han kanske behöver det tills han kommit in och sover bra de två andra gångerna. Sen tror jag man kan dra ner.

Ja, nu ska jag inte sitta här längre. Jag ska ta vara på tiden och krama om Magnus!!



Kommentarer
Postat av: Karin

lät som en riktigt mysig kväll:)

hoppas du får en fin onsdag:)

2010-06-09 @ 08:27:48
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0