Ny bostad

Vi bor i en liten tvåa. Och då menar jag liten. 45 kvm. Det är inte stort.
I går hittade vi ett hus på hemnet som vi tänkte åka och kolla på. Lite renoveringsobjektaktigt, men ett sött litet hus ganska centralt.
I dag när jag kom till mamma och pappa säger pappa att han hittat ett annat hus. Lika "billigt", och dessutom lite större. Lite fräschare och finare.

Nu far mina tankar i väg, totalt. Jag drömmer om hus. Hela tiden. Jag vill inte bo i tvåan som jag tidigare älskat. Jag vill ha hus. Och jag vill ha det nu. Och jag vill ha ett fint hus. Och fina möbler.

Jag kommer drömma om hus hela dagen och hela natten.

(och vi som ska måla om i helgen och göra fint i lägenheten...)

Kommentarer
Postat av: Sofie!!

Så kul, o ha ett eget hus, bra att ni renoverar så får ni mycket mer penagar för lilla 2, kul, vi planerar väl bostadsrätt i första hand. Men vill ha större, vi har tre rok, ca 75 kvm men vill ah större. Man är aldrig nöjd. Lycka till med ditt nya beroende husletande;)

Kram Sofie

2010-03-29 @ 12:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0