Vårmorgon

Yes! Det är sol! Nästan i alla fall. Lite dis, men det är ju morgon, det kanske spricker upp!!

Och jag är glad!! Nästan utvilad!

Elias somnade efter lite om och men bid halv tio i går. Visserligen brevid mig, men skit samma. Och han sov till tjugo över två!!! Har det vänt?! Håll tummarna!!
Då fick han lite mat, och så somande han och jag vet inte riktigt när han vakna, men jag vakande vid halv sju, av han låg och jollra. Så fick han mer mat, och somande efter ett tag och sov till halv nio!! Tjoho!!

Så kan jag gärna ha det!! Nu är det dags för mat igen för hans del, och så ska vi gå på promenad ma A och lilla C. Efter promenaden tänkte jag bjuda på lunch. Mycket trevligt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0