Nattsömn

Jag har tagit tag i Elias sömn, och skrivit hela långa natten hur han har sovit och varit vaken. För att få koll.
Det slår mig att jag ska nog vara ganska tacksam, för så jobbigt har vi nog inte det.

Elias har:
Sovit totalt: 10,5 timmar
Varit vaken sammanlagt: 1 timme
Vaknat: 4 gånger
Sovit i sträck som längst: 4,5 timmar

Jag har dock sovit när jag har antecknat tror jag. När jag vaknade vid två skrev jag: 20.05 och att han somnade 20.20! Man vänder lite på siffrorna på natten?!

Hur som, nu på dagen skriver jag i stället hur han sover. Spännande och se om det ger något när man har mer koll på hur han faktiskt sover och vilar!


Kommentarer
Postat av: anneli

Det låter helt normalt för en lillkille i den åldern :) Det är skönt när det börjar lugna ner sig och de sover mer på nätterna och man inte behöver gå upp och mata varannan timme eller så. Eller när de skriker både dag och natt i dagar..minns med en rysning



2010-04-22 @ 18:22:56
URL: http://annelimoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0