Dagen i bilder

I morse fick vi för oss att vi skulle åka till Norrköping. Hageby närmare bestämt. Rätt trist ställe faktiskt. De har gjort så mycket reklam om hur stora de är. Ja, visst, med tomma lokaler!!
Dock var jag lycklig. Jag hittade svart hushållsfärg!! Till mina macarons!! Och så fick lite till komma ner i påsen.  Salmiaksalt, och lakritspulver! Tuttifrutti och äpple extrakt. Här ska bakas nästa helg!

Efter Norrköping åt vi lunch på Hälsofreak i Linköping. Syster var med och hennes vännina, trevligt. Väldig god mat!

Eftermiddagen/ kvällen tillbringades på CG (eller citygross som det egentligen heter). Hittade pommes från Burger King, märkligt! De fick inte följa med hem...
Magnus hittade en ny smak på gifflar. Dock stod det inget om vad det var för ny smak, eller vad de smakade överhuvudtaget!

Vi gjorde en C, och tappade en strumpa! Men hittade den.

Jag köpte allt jag kunde hitta för att bli av med mina ilningar i tänderna. Coregatabs för att göra ren bettskenan.

Och så lite nya nötter!!

















Kommentarer
Postat av: Anneli

haha ni måste ju hittat någon rolig påse med gifflar...dom är supergoda (tycker vi) de är kardemumma smak :)



Det där strumpproblemet känner man ju igen, vi har faktiskt lyckats hitta dom varje gång,



//Anneli och Anton

2010-06-13 @ 09:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0