Superkrafter

Jag har superkrafter! Jag hör som en... ja, vad är det som hör bra? Ja, jag hör typ som superman! Eller någon från... ja, vad heter den filme då?! Den med alla konstiga varelser... X-men!!
(ja, min superkraft är hörsel, inte minnet!)

Vi kollar på tv sambon och jag. Jag hör vad de säger, jag sitter i soffan. Magnus, han sitter i fotöljen, precis framför tv´n, och hör fortfarande inte. Jag hör allt! Allt!! Jag hör till och med när de pratar bakom scenen på Talang tror jag. Jo, nu sa Marko något till Tobbe. Han skulle rösta... Ja, jag avslöjar inte på vem...

Dock är det lite tråkigt att jag tycker att tv´n har för hög volym, när Magnus inte hör något. Så nu har vi bestämt att vi går och lägger oss.

Men det är mycket möjligt att jag hör tv´n fast vi stängt av den!



Åh, vad jag älskar denna man!!


Kommentarer
Postat av: carolina

haha, jag hoppas INTE du hör TV:n fast den är avstängd, då får du söka hjälp ;)

2010-06-04 @ 23:23:55
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0