Weedingquestions

Skumma grejer sägs på tv, och görs på tv. Frågorna hopar sig.

* Porslin som inte tål att diskas?!
Eh, tur att de fick soppan i glas. På tallriken. Förstå att torrdiska (visste inte ens det fanns något som hette torrdiska) bort ärtsoppa?! Vad torrsikar man med? Stålborste och kemikalier? Nej, det fattar jag inte...

* Serverar de rabarber?
Daniel har visserligen en ny njure, men ändå. Med tanka på oxalsyran i rababerna borde han väl inte äta rabarber. Eller jag är ju ingen läkare. Bara nästan. Och de har sagt att paret själva fått vara med och bestämma rätterna. Men tydligen inte Daniels läkare...

* En bröllopstårta som är tre meter hög?
Vem ska ta biten högst upp?  Detta har vi visserligen inte sett än. De kan ha någon stege eller något. Men är det inte lite skulmt att ha en tårta som är dubbel så hög som vissa av gästerna?



Ja, nu sitter jag mest och väntar på att tremeterstårtan ska skäras upp, och att det ska valas runt. Sen måste jag sova. Åh, när jag äntligen får sova (Elias somade redan klockan åtta), då ska jag tvinga mig att sitta uppe och kolla på tv halva natten!

Bäst att käka en piggelin för att behålla skärpan!


Jag och min blivande man smaskar piggelin mest hela dagarna.

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

haha mycket man kan fundera kring

2010-06-19 @ 22:12:50
URL: http://blogg.mama.nu/floosan/
Postat av: Sofie!!

Hahahaha jag funderade över det med, märkligt....

2010-06-20 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0