Maxifredag


Äntligen fredag! På allvar. Jag och pappa ska strax träffas på Ica Maxi.
Jag är redan här och väntar i bilen.  Jag gillar verkligen att handla mat. Många tycker det att det tråkigaste som finns, men jag älskar det verkligen!

Mötet blev två timmar senare.. Lite smått irriterad var jag väl. Men det löste sig. Jag hoppas att allt löser sig. Vi har mycket planer. Det kommer innebära stora förändringar och jag tror att det kommer bli jättebra. När det väl är klart.
Jag är mycket för att röra runt i grytan och göra omstruktueringar. Leda och planera arbete.
Tur att jag är chef!!

Kommentarer
Postat av: sara

sounds good! :)

2009-08-28 @ 18:33:16
URL: http://littlenova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0