B-day!

I dag fyller jag år!

Det firades hemma hos mamma och pappa, tillsammans med de närmst sörjande. Med tanke på att jag inte mått så bra och knappt orkar med något kändes det bra att mamma och pappa hjälpte till.
Stackars Magnus sliter med renoveringen av hallen och just nu lägger han golv. Så det var nog skönt för honom med att slippa fixa och trixa hemma.
Jag tycker synd om honom. Han får slita med renoveringen och jag ligger oh kollat Körslaget och slappar. Han fixar mat, godis, chips och dricka. Han kommer så fort jag ropar. Han gör allt för mig.
När jag är tillbaka och fit for fight ska han få ligga i sänge/ soffan i tre månader och inte göra något!! Då är det min tur att springa. Då ska jag renovera, och laga mat. Och göra allt och lite till. 

Såklart fick jag presenter, men dessa skriver jag om någon annan gång!!

Nu ska jag bra vara... 


Kommentarer
Postat av: anneli

Oj, förlåt..detta missade jag! Grattis i efterskott!!!! <3



Och du Hanna..du är värd Magnus. :)

2009-11-15 @ 01:59:03
URL: http://annelimoments.blogspot.com
Postat av: Thess

ja han verkar vara hur gullig som helst mot dig :) Men konstigt vore det annars.

Glömde ju gratta dig på din dag men jag skickade ju ett sms idag iaf :P

Nu är det inte långt kvar Hanna, så håll ut och ta det lugnt så ska du se att det lönar sig ;)

Kram till er båda från oss.

2009-11-16 @ 19:27:46
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0