Ett par dagar går så fort

Jag vill ha en glad blogg. En söt, som man blir glad av att titta in i. En blogg som skiver om nya saker, fina grejer och roliga händelser.
När jag sist skrev kände jag att det var allt annat än glädje. Nja, kanke inte allat annat. Men mycket fokus på hur jag mår. Att jag bara ligger. Gör inget.

Så vill jag inte ha det. (nej, jag vill inte ligga ovh baravila) Och jag vill inte bara blogga om hur dåligt allt är.
Så jag vilade ett par dagar.

I dag känner jag mig ganska stark. Har diskat några tallrikar som inte fick plats i maskin. Torkat av vardagsrumsbordet. Varit hos mamma och pappa och hundarna och ätit.

Visst är det fortfarande jobbigt, men jag ska ta tag i livet nu.
Och blogga om roliga saker!!


Kommentarer
Postat av: anneli

It's your party and you can cry if you want to..:) Ibland är det skönt att skriva av sig sina känslor och förhoppningsvis också få stöd och uppmuntran. Men det är klart att man också vill vara glad och positiv - så att man inte drar ner sig själv liksom. Jag är glad över att du mår bättre!



/kram.

2009-11-12 @ 16:43:24
URL: http://annelimoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0