Gamla minnen



Efter att ha duschat, och tvättat håret, blev jag hungrig. Har inte varit hungrig på dagarna på evigheter känns det som. Och även om jag ska hem till mamma och pappa och äta lutfisk om en timme, värmde jag upp en kötfärspaj och åt med god aptit.
Drack även lite kolsyrat vatten med näringsdryck i. Minns att när jag jobbade inom vården blandade vi just den kombinationen. Just dem, men cirton och fläder! Och vi tyckte det var gott!
Antingen har mina smaklökar förändrats med åldern, eller så är det graviditetssmaklökarna som kommit fram. Det var inte äcklig, men inte gott!!


Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Det var så mysigt att gå runt på ljusfestivalen i linköping. Men lite svårt att få till bra bilder i mörkret.



Du ska snart ha barn såg jag! Vad mysigt. :)

2009-11-27 @ 20:28:51
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0