God morgon!!

Fast klockan är fyrtio minuter över elva.

Jag vaknade faktiskt lite tidigare än så här, men jag har legat och vilat, och jag har kollat av facebook. Tidigt i morse väcktes jag av telefonen, men orkade inte svara. När jag såg att det var hemligt nummer, blev jag lite nervös och fick för mig att det var sjukhuset. Men jag kan inte ringa runt till alla som jag går hos bara för att fråga, de får ringa igen.
Och dessutom ska jag till barnmorskan i dag så jag får väl höra med henne.

Hade tänkt att lägga upp några bilder, men photoshop krånglade så det får bli senare. Bilderna måste ju i alla fall vara rättvända!!

Nu är det dags att hoppa in i duschen, mamma och pappa kommer snart. Jag ska få lite lunch där, skönt, då slipper jag tänka på det. Och sen hjälper de mig att komma upp till sjukhuset.

Och i morgon då bär det av till Stockholm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0