Hemma!!!



Hemma igen. Fick stanna över natten för observation, och det bestämdes på morgonen tillsammans med Stockholm att jag inte skulle behöva åka upp dit, eller att jag skulle behövas tappas. Men jag har för mycket fostervatten och det är det som gör att jag får ont och får sammandragningar.
Skönt att få vara hemma, de frågade om jag ville vara kvar eller vila hemma, och det valet var inte svårt! Det är underbart att få vara hemma. Att få se på femman, att få äta vad man vill, att sova sova i sin egen säng, och det bästa av allt. Att få vara med Magnus! Underbart!!

Så nu ligger jag på soffan och läser Elsas mode, äter godis och blir omhändertagen. Det är bara att vila och hoppas att inget händer. Slappna av och be en bön om att allt är lugnt tills vi ska upp.

Tack alla snälla släktningar, vänner och kollegor som har hört av sig och frågat hur det är.

Kommentarer
Postat av: anneli

Gud vad skönt! Jag har varit så orolig, men ville inte ringa dig på mobilen och störa..du behövde ju vila..



Kramen!

2009-11-04 @ 16:24:13
URL: http://annelimoments.blogspot.com
Postat av: Milla

Hjärtat, vad mycket ni måste igenom. Vi tänker på er massor. Hoppas det finns lite glimtar i tillvaron! Ring om du vill ha sällskap nå´n gång! Var rädd om dig & bäsen. Hälsa Magnus!! Kusin/mosin Milla

2009-11-04 @ 19:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0