Problem att sticka

Jag sa att jag skulle sticka hela dagen. Så att Saras neverendinghalsduk någon gång blir klar. Men jag har inte stickat ett endaste litet varv idag. Jag har tillbringat hela dagen i sängen och tyckt allmänt synd om mig själv.
Jag har spelat Guitar Rock Tour på mobilen tills batteriet tog slut, jag har facebookat i sängen till datorns batteri också dog. Då låg jag och dagdrömde ett tag. Sen kände jag att jag måste ta mig i kragen och gick upp. Tog en snabb dusch och satte mig i soffan. Laddade batterierna. Till mobilen och datorn.


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack så hemskt mycket!



Och snö är väl underbart! Jag hoppas på en vit jul i år, det är obligatoriskt egentligen men de senaste åren har man varit orolig ändå den 24. Snö är ju så underbart och det liksom lyser upp hela tillvaron som är så mörk och trist i november/december!

2009-11-08 @ 10:42:18
URL: http://idalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0