Vinterljus



Det var ett tag sen, men jag och pappa såg att det händes upp kläder mellan husen nere i stan. Lustig tyckte vi.
I helgen insåg vi att det tillhörde vinterljus i Linköping.
Och eftersom jag bara ligger hemma hela dagarna, och absolut inte är ute när det är mörkt, så lägger jag upp en bild på vinterljus i dagsljus.
Det hade varit trevligt att få se det  mörkret, men nu är det som det är.

Kanske kan jag skicka ut Magnus för att fota runt lite och i alla fall få titta på det vackra ljuset på papper?!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack! kul att du läst mig förr och nu vill läsa igen =)

2009-11-17 @ 00:09:48
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0