Jag vill ha en jack russell

Min älskade sambo hittade givetvis mitt favoritlack! Inte i bilen dock, utan på det supersmarta ställe jag hade lämnat det på. I hallen, i korgen där vi har allt som vi inte vet vart vi ska lägga.
Jag blev urlycklig och tänkte att jag på något sätt skulle tacka honom. Mne jag hinner aldrig. Han fixar frukost på sängen, han lagar mat och han tar hand om disken. Han låter mig vila när jag är trött och han väcker mig när mina favoritprogram börjar på tv. Jag vet inte hur jag ska tacka honom för allt.

Kanske lite godis till filmen i kväll?

PS. Slötittar på Bonde söker fru, en har en utsöt liten jack russel som ser ut som min lilla Skittles. Åh, vad jag saknar henne. Jag skulle vilja ha en igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0