Naglarna från i går



Jag vet inte vad jag ska säga om dagen. Kan inte bestämma mig om den varit bra, dålig, eller mittimellan.
Och bilderna säger nästan inget om dagen.
Först på morgonen hade vi personalmöte, sedan kom regionchefen och vi gick igenom budget och verksamhetsplan.
Åt lunch med kollegor, blev upphämtad av mamma och pappa. Åkte hem till dom och hjälpte dom installera skrivare.
Pappa körde hem mig, stannade på Coop och köpte, vad jag tror, är lite nyheter. (Åh, nu märker jag att jag glömt den största nyheten i collaget!!)
Kom hem, hade inte hittat det jag ville (Ballerina pepparkaka och Marabou Winter). Hade fått halsband med mitt namn på. Var mindre än jag tänkt mig, men jag är ganksa nöjd i alla fall.

Nu ska jag äta halvhårt tunnbröd och dricka te. Sen borde jag jobba, men det skiter jag i. Jag orkar inte mer i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0