Mössa-mössa-mössa


på hösten brukar jag börja sticka. Och eftersom Sara och Magnus gjorde vissa antydningar angående mina stickningar när vi var på Ingelsta tänkte jag att jag skulle sticka varsin mössa till dom. Magnus får en grå och Sara får en lila.
Jag är inte så bra på att sticka så jag känner mig lite ordentlig och duktig eftersom dessa mössor krävde både rundsticka och strumpstickor.

Nu ska jag försöka koppla bort jobbet så att jag verkligen kan vara ledig i dag.

Tänkte berätta lite om min speciella graviditet och egentligen bara slappa resten av dagen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin mössa:) Det är väldigt avslappnande att sticka.

2009-09-08 @ 10:35:12
URL: http://metrobloggen.se/manduzana
Postat av: sis

de ser jättefina ut!!!! :D

2009-09-08 @ 10:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0