Ingelsta shopping.


(Bild från Sara littenova.blogg.se)

Sara och jag var på Ingelsta i dag och kollade på Mist Stockholms nyöppnade butik. Otroligt många fina skuggor, men eftersom jag upptäckt att jag har för många redan som det är, köpte jag ingen ny,
Köpte istället godis! Rosa rattar från Alhgrens bilar. 10 % går till bröstcancerforskning. Alla företag borde ha något som gynnar rosa bandet.
Sen att namnet är jätteroligt gör ju saken bara bättre. Rosa rattar!



Sara var snäll och köpte ett läppglans till mig. Ger lite färg på läpparna samtidigt som det tar hand om läpparna. Jag gillar det skarpt! Och doftar underbart!



Vi åt lunch på Lindahls och drack kaffe hemma hos Sara. Blev helt urtrött efter det och åkte hem och dök ner i soffan. Nu är det Victoria´s secret fashion show 2008 att slötitta på och sen Americas Next Top Model cycle 12!! Riktig tjejkväll.
Och så rosa rattar på det!! Kan det bli bättre!? (Ja, Sara kunde ha varit här, och vi kunde lekt Tyra och Nigel)

Kommentarer
Postat av: sara

jag har inga pengar på mobilen, därför svarar jag inte på smsen. ska fixa det.

2009-09-06 @ 18:51:48
URL: http://littlenova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0