Bortrövad

I går när Magnus kom hem tänkte jag åka och handla. Klockan sprang i väg som vanligt, så jag sa till honom att jag handlar på lördagen istället, och bleker håret som fredagsmys! Och han blev lite skum.
-Hur lång tid tar det då?
-Jag ska lägga i det först, sen ska det vara i i 45 minuter... Ja, det tar väl ett tag.

Och då kunde han inte hålla sig längre.

Han hade fixat barnvakt, mamma och pappa skulle komma klockan åtta och han hade bokat bord på restaurang! Lyxigt värre!! Och då blev han ju givetvis orolig för att jag skulle sitta med färg i håret när mamma och pappa kom!
Så jag struntade i att färga håret och fällde några glädjetårar i stället.





Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vad härligt!! Vad avundsjuk jag blir!

2010-04-24 @ 13:35:32
URL: http://miaheltenkelt.blogg.se/
Postat av: simone

Hallå söta hanna, vad gör du för mysigt?

2010-04-24 @ 20:38:11
URL: http://fattybom.se
Postat av: Sofie!!

Ohhhh vad mysigt hoppas ni hade jättemys,, kram

2010-04-24 @ 21:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0