Det kunde slutat illa

I dag åkte jag hem till mina föräldrar för att träffa dom och kära syster yster och hennes kille. På vägen dit tyckte jag att jag hörde missljud från bilen. Det blev bara värre och värre, och till slut ringde Magnus och sa att jag trodde jag höll på att tappa något av däcken. Ja, det låter som det sa han.
Jag vågade kanppt köra vidare, men vad skulle jag göra. Sitta och vänta på att någon skulle hämta mig. Elias satt ju brevid!! Han sov visserligen, men i alla fall. Jag sniglade fram den sista biten, och hoppades på det bästa.

Vl framme hjälpte syrrans kille att kolla på däcken och mycket riktigt höll vänser framdäck på att trilla av!!! Jag är mest imponerad av att jag hörde att det var ett missljud och att jag faktiskt trodde att det var däcket.

Men vad nervös jag blev! Tänk om jag tappat däcket!! Hur hade det gått? Skulle jag lämnat Elias för att springa efter ett rullande däck? Skulle jag kunnat hantera bilen med bara tre däck?

Ja, det hade kunnat sluta riktigt illa!!

Kommentarer
Postat av: sara

du skulle inte lämnat elias utan ring mig som ringt fredrik, han skulle kommit på stört! :D

2010-04-25 @ 20:07:07
URL: http://littlenova.blogg.se/
Postat av: Milla

Anglavakt:)

2010-04-25 @ 21:59:40
Postat av: carolina

men gud! läskigt! ännu läskigare är det att tänka "tänk om". tur att ni hann fram iallafall!



kram på er båda :)

2010-04-26 @ 10:16:43
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0