En kopp kaffe

Elias gick upp klockan halv fem i dag, eller var det fem?! Man blit ju snurrig i huvudet av att inte få sova en hel natt. Man tror att man kan säga när man varit uppe, men sen när man funderar på det på morgonen har man kankse en liten aning, men, nej. Man har inte en aning!

Så jag gjorde en espresso oh käka lite Kellogs K och lyssnade när han satt och pratade med TV´n. Jag var för trött för att prata... Vid sju var det medicindax och efter den lilla skvätten somnade han gott och sov i alla fall trekvart! Och jag passade på att vila lite jag med.

Nu vilar han efter lite i katapulten och jag dricker mer kaffe.



Jag orkar inte photoshopa bilden rättvänd.


Kommentarer
Postat av: carolina

kan man photshoppa sånt? teknikens under... ;)

2010-04-21 @ 14:14:27
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0