It´s a beautiful day

Vaknade som vanligt i morse. Men natten hade varit ovanlig. Elias sov hela natten i sin egen säng. Ja, jag vet... Jag borde lägga mer energi på att han ska sova i sin egen säng. Men när man går upp på natten och han inte somnar direkt i sin egen säng, då orkar jag inte hålla på. Då får han lägga sig brevid mig och ta upp halva sängen så jag och Magnus får ligga och trängas på andra halvan.

När jag åt frukost fcik jag ett trevligt sms om att A ville ta en promenad med oss. Riktigt trevligt! Så halv elva möttes vid vid centrum (ja, Sara, Tannerfors cenrtum!) Så gick vi runt ån, och jag förbannade mig själv över att jag inte gått ner och hämtat riktiga skor efter ett tag. Fast jag trodde nog ärligt talat att det var grus i skon när vi gick... Kände sen dock när vi kom hem att det var skoskav!! Varför får jag skoskav av skor jag haft hur länge som helst?! Mina fötter måste vara märkliga. Jag har ju gått i dessa skor hela förra året, och säkert tre veckor nu. Nja, kankse två då.

Hur som tog vi en fika efter promenaden. Pratade lite skit och lärde känna varann lite mer. Trevligt, riktigt trevligt!! "Kul" att höra att någon annan har samma situation, upplever samma saker, dras med samma tankar. Hoppas att detta är början på en lång och bra vänskap.

Åkte sen hem till mamma och pappa, käka lite och slappade! Och upptäckte att jag hade typ fem blåsor på varje fot. Under fötterna!!! Inte så kul! Men det går väl över?!

Nu är det läggdags för lillkillen, så... hej för nu!

Kommentarer
Postat av: carolina

det är jätteskönt att gå med sällskap, jag hoppas att jag är kryare i morgon, då ska jag få lite sällskap på min promenixrunda nämligen :)

haha, jag får också så av skor, men mina fötter sväller på våren, så då blir dom extra skaviga ;)

2010-04-29 @ 20:40:17
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0