Rain

Vaknade nästan av att det regnade mot altantaket. Underbart! Jag älskar regn, folk får säga vad de vill, men jag tycker att det är jättemysigt. Och just när det smattrar.

Vaknade egentligen av att Elias vaknade och slog handen mot soffan ett par gånger. Han kan konsten att väcka sin mor tidigt. Precis som alla andra barn antar jag.
Jag tycker att det är väldigt skönt att man bara vaknar på morgonen. Jag brukar vakna av att han ligger och snackar och jollrar lite. Man kan lätt hinna dra sig i sängen lite och så fixa hans flaska mat, utan att det blir illvrål. Ja, oftast i alla fall.

Nu ligger han och kollar på nyhetsmorgon och jag funderar på när mamma och pappa kommer att vakna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Regnar här med, får se det positivt - den sista snön smälter:D



trevlig skärtorsdag på dig:)

2010-04-01 @ 08:59:05
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0