Två månader

På söndag är det två månader sedan vi blev föräldrar. Omtumlande på alla sätt och vis. Vi trodde att vi hade förberett oss. Men det vi har gått igenom, och fortfarande gör, på sätt och vis, går inte att förbereda sig på. Inte på något sätt tror jag. Vi hade pratat och vi hade ältat. Men den 14 december vändes livet uppochner. På alla nivåer.

Någon dag har jag tänkt att jag skulle skriva om denna upplevelse. Någon dag när jag har tid. När det är lugnt.

Nu ska jag kolla kommentarerna på facebook istället. För i dag har v bestämt att vi ska lägga ut bilder på vår älskade son. Och jag tror att det är fler än en som är nyfikna på hur han ser ut!!

Kommentarer
Postat av: anneli

Det var jätteroligt att få se bilder på sonen, äntligen! Du har rätt, det har vi väntat på, iaf jag ;)



Jag hoppas ni får landa och komma in i rutinerna och att allt ordnar sig till det bästa! Nu får jag en klump i halsen här, så jag inte riktigt kan uttrycka mig så som jag skulle vilja..men jag tror du förstår ändå.



Kramen!

2010-02-11 @ 21:39:13
URL: http://annelimoments.blogspot.com
Postat av: Malin S

Jag har tänkt på dig och hoppats att er son & ni mår bra. Är det stabilt nu? kramar.

2010-02-12 @ 22:20:31
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0