1+1=0

I natt har det varit lite bättre, men inte som det var i början av veckan. Han vaknade första gången klockan 12 men med nappen i och lite pyssel så sov han. Sen vet jag inte när jag vaknade för att ge honom mat, men jag tror att det var mellan två-tre.... Och sen var det ännu mera pyssel, och tillslut fick han komma till vår säng.

Han snackade lite, men somnade om vid sju, och sov till halv nio. Då kurrade väl magen.

Det känns som jag inte sovit så mycket, men det har jag.

Drömde
1. ...att min syster var gravid. Sättet hon berättade det på är inte lämpligt att skriva här.
2. ...att en gammal arbetskamrat sparkade ihjäl en hund.
3. ...att jag var på stan och det var extremt soligt
4 ...något mer som jag mindes i morse, men inte nu.

 Man säger att om man drömmer att det ska födas någon, är det någon som kommer dö, och om man drömmer att någon dör, är det någon som kommer att födas. Tar då min systers bäbis och hunden ut varandra?




Hoppas att ni aldrig dör, älskade hundar!!

Kommentarer
Postat av: sara

nej de får aldrig dö!

2010-06-05 @ 10:36:32
URL: http://littlenova.blogg.se/
Postat av: Jenna

Haha, nej, På nätterna vill man ju sova. Ibland kan jag känna att jag inte ens är vaken när jag går upp utan bara gör allting på rutin.



Förhoppningsvis kommer det ju inte fortsätta länge till och att det bara är en fas!



Kram till dig!

2010-06-05 @ 11:47:33
URL: http://vardagenmedviggo.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej!

Känner så väl igen det där! Men, eftersom vi lyckats en hel natt nu, så ska jag berätta för dig vad vi gjort!!! Jag har gjort en Sova Hela Natten ala Louise. Tagit godbitarna och tagit bort det som jag inte gillar. När man väl läser på om SHN så är det inte så illa som jag innan tyckte. Det tog ett par dagar och jag trodde aldrig att det skulle gå såhär bra. Men, vad gör man när man har provat det mesta?!

2010-06-07 @ 12:22:36
URL: http://www.twoyearsofseoul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0