Han vägrar ha filt

Ibland får jag frågor i bloggen. Ibland.

Och jag tänker i dag svara på vissa frågor.

Postat av: Sofie!!
Han är för söt, men Hanna, vore jag där skulle jag ta på honom en liten filt eller täcke, kan du inte ta på honom den tunna Labanfilten Liam lånade idag, den borde räcka.;)

Svar: Nej, han vill inte ha något på sig när han sover! Inget! Jag försökte lägga på honom just den filten i natt. Han vaknade på en halv microsekund och var ledsen. Lilla killen är tydligen varm. Men jag håller med dig. Jag skulle också vilja att han hade en liten filt på sgi.

Ok, jag hade en fråga på en hel månad. Eller två, men den andra har jag redan svarat på!

Pinsamt?! Ja, lite kanske.

Kommentarer
Postat av: carolina

haha ;)

min navel har börjat pluppa ut nu, jag har verkligen gåt toch väntat ut den, jag trodde den skulle pluppa ivecka 14 typ, haha ;)

2010-06-19 @ 13:21:18
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Sofie!!

Heheheh, jo jag vet att han vill va nakenfis dygnet runt.. han är sååååååå söt. Ses snart.

2010-06-20 @ 22:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0