Lovely day

Min arbetskamrat har varit på besök med sin son typ HELA dagen! Hur trevligt som helst. Vi pratade, vi åt, gick två promenader, drack kaffe, åt glass, skrattade och tittade på bilder. Ja, verkligen hur kul som helst!

Vi gick till lekparken och jag vet inte vilka som tyckte det var roligast. Vi eller barnen?!

Nu sitter jag själv hemma, Magnus är ute med jobbet. Elias äter på en strumpa, och förhoppningsvis somnar han snart, så jag kan äta lite kvällsmat. Och chips! Det är ju fredag!!




Gammal bild men samma strumpa

Kommentarer
Postat av: Sofie!!

Ja, det var verkligen en riktigt bra dag. Så himla söta killarna var med varandra. Och skoj i lekparken med, för oss som sagt hahahah.. Liam pratade om Elias på vägen hem:)

Tack för god mat, och supertrevligt sällskap, det gör vi om snart.

Kram kram

2010-06-18 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0