När ska man får sova?

Åh, en natt i kaosets tecken!

Klockan tre tog jag honom till vår säng i förhoppning om att få sova liiiite i alla fall. Men det sparkades och stonkades och stönades. Jag fick ingen vila. Egentligen tror jag att Elias sova lite, men oroligt. Men jag?! Nej, jag har inte fått någon sömn.

Ska köpa "Sova hela natten" i dag. Något måste göras.

Och jag som ska göra så mycket i dag. Tvätta (klockan sju), handla present, gå på kalas... Åh, jag kommer somna på vägen dit! Och jag måste gå ut med honom i dag. Det blev inte så mycket till promenad i går, så i dag måste vi ut!

Ja, nu får det väl bli lite slapp i soffan innan tvätten ska dras i gång. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0