Inredningsproblem

Kollar på Cheers samtidigt som jag surfar lite på Facebook och kollar bloggar. Klockan går för fort, redan kvart i elva!? Hur gick det till? Och jag har inte fått på mig kläder, jag har inte ens klätt lillkillen! Men det är ganska härligt med pyjamasmys i soffan.
Kunde dock ha varit vår nya soffa! De sa återigen denna vecka att "tyvärr, den har inte kommit, den kommer nästa vecka" Ja, det har vi hört ett tag nu.

Vi verkar ha lite otur med inredningen just nu. Soffan kommer inte när de lovar, vi har köpt billybokhyllor och skulle köpa dörrar, för att dölja allt småkrafs man har i lägenheten. Men, Ikeas lager i Jönköping har rasat in och i just det lagret ligger de vita dörrarna, som borde vara hemma hos oss. Så nu ser man all röra i hyllorna!
Vi har en ny spis, ny diskmaskin (stor!!) och tvättmaskin som står och väntar på att få komma hem till oss, men hantverkaren som ska hjälpa oss installera skottar snö för fulla muggar, och kan först komma till oss nästa vecka!
Och jag som ville ha det mesta i ordning när Magnus börjar jobba nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0