Never let it go out of your sight

Hittade en liten fin sittbänk med lite förvaring i ett reklamblad härom dagen. Nu har jag kastat reklambladet och jag som var så säker på att jag skulle komma i håg varifrån bänken var, har helt plösligt glömt det totalt! Jag har kollat varje hemsida. Jag har googlat och nu känner jag mig oerhört korkad som inte sparade reklambladet. Jaja, jag får väl åka ut och titta i butiker på olika håll med. När jag får barnvakt, eller Magnus kommer hem. Nu har vi börjat renovera sovrummet med! Ska bli så skönt när det är klart!! När Magnus inte behöver kliva över mig varje morgon. Och få en ljus fin färg i rummet! Åh, jag längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0