Vad man gör och vad man borde

Hrm, just matat lilla E, och nu sover han i soffan. Jag tippar på att han sover i ca tio minuter. Eller sover tills jag reser mig upp. Jag borde ta på mig byxor för mamma och pappa kommer snart. Jag borde äta någon smörgås, för jag är vrålhungrig. Jag borde plocka upp lillskruttens leksaker och jag borde bädda sängen.
Istället sitter jag här, och funderar på hur jag ska övertala pappa om att åka förbi 7eleven så jag kan köpa vitaminvatten. Sedan vill jag att han även ska stanna på Rusta så jag får köpa de där bambugardinerna de gör reklam om. Jag skulle även vilja köpa en bobylotion, men det får jag väl ta på apoteket när vi ändå är där.

Har beställt synagis till Elias och LAH kommer på fredag och ger honom det. Dubbelspruta, stackaren! Men det är väl bättre med två sprutor i varje ben samtidigt än en åt gången.
Sen hoppas jag att RS perioden snart är över så man kan gå ut som folk.






Fundersam och osminkad

Kommentarer
Postat av: sara

2010-03-23 @ 21:44:06
URL: http://littlenova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0